Makan-makan

Sejak berjinak2 membuat kek ngan Iqah, skang ni asik surf blog2 masak memasak je… hasilnye, ade la beberapa blog yang pada saya menarik telah diRSSkan kat blog saya ni…

Bile dh surf, bace dan telek sume resepi2nye, maka terasa teringin jugak nak post benda masak memasak ni.. tapi secara bertulis je dulu yer, prektikal nanti dulu.. mayb lepas raya baru cuba satu persatu resepi… yang paling teringin skali nak buat ialah si Pavlova tu.. namanye pun dh mcm nama awek mexico xpun awek sepanyol gitteww.. Laaa ni cuma kecur2 ayer liur nengok gambo2 je.. klu korang nengok pun kompem terliur skali..
Continue reading